G.U.C.C.A. Index du Forum

G.U.C.C.A.
Groupe des Utilisateurs de Camping-Cars Adria

FAQFAQ   RechercherRechercher   MembresMembres   GroupesGroupes   S’enregistrerS’enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 

Nénesse

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    G.U.C.C.A. Index du Forum -> BOULEVARD DE L'ADRIATIQUE -> Blagues pour détendre -> BLAGUES ANCIENNES
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
jeanlouis76
Membre

Prénom: jean louis
Masculin
Compagne: annick
4 pattes: vaudou et djene
Né le: 28/11/1953
CC: en attente
Loisirs/Passions: peche,petanque,photo,quad tgb 450

MessagePosté le: Lun 22 Fév 2016, 20:00    Sujet du message: Nénesse Répondre en citant

Nénesse viens ichi ! ! ! Viens ichi tout t'suite ! ! !  
- Ouais p'pa !  
- Nénesse, quess que ch'est que ch'travale !  J'viens d'trouver tin carnet d'notes scolaires su tin bureau ? Mais qu'est c'qui ch'passe ? 

- Mais pap.. 
- Tais teu quin j'parle ! ! ! Malpoli, zéro in orthographe  ! !  

- Papa ch . 

- Tais teu quin j'te parle?.. Mais qu'est c'qui s'passe ?  Deux in calcul ! zéro in histoire !  Zéro in géographie, mais qu'est c'qui s'passe? Té fais eune collection d'zéros ? 

- Pap..

- Tais-te quin j'te parle ! Deux in rédaction : Un point pour l'encre un point pour l'papier!  Bravo!  

- Papa ch'est.. 

- Tais teu j'té dis .. Té pal'ras quin qu'j'arai fini ! Malpoli ! J'continue ! J'lis : N'apprends pas ses leçons ! Fait l'imbécile en classe !  Se prend pour la malice incarnée. Court plus souvent après les filles qu'après l'relais au terrain de sport ! Mais qu'est c'qui s'passe ? T 'as invie eu'd faire mourir eut'mère? Ou quoi ?  Et là?, et là? Alors là :  ch'est l'cerisse sur eul Macdo : "Va être renvoyé de l'école s'il continue de montrer la partie la plus charnue de son anatomie pour faire rigoler toute la classe pendant les cours d'éducation sexuelle! "

- Mais qu'est c'qui spasse ? ? Qu'est c'que ch'est, mais qu'est c'que ch'est que ch'travale ?  Té peux m'espliquer : Qu'est c'que t'as à réponte à cha ? Hein ? T'as invie d'eul faire mourir eut' paufe mèr' ?  

- Papa !  Té m'laiches pas parler, ch'est pas l'mien d'carnet d'notes, ch'est l'tien qu'j'ai rtrouvé hier, in ringeant l'gernier, avec maman ...

jean louis & annick
Yahoo Messenger
Publicité

MessagePosté le: Lun 22 Fév 2016, 20:00    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    G.U.C.C.A. Index du Forum -> BOULEVARD DE L'ADRIATIQUE -> Blagues pour détendre -> BLAGUES ANCIENNES Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | créer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation